Ортокератологія. Чи можемо ми покращити наш маркетинг?

Ортокератологія – специфічна галузь знань в офтальмології, що потребує досвіду роботи, чіткої організації процесу, терпіння та вміння спілкуватися з пацієнтами.

І навіть маючи тривалий досвід роботи та добре побудовану логістику, завжди варто подумати про те, що можна покращити у своїй роботі. Іноді дуже прості й очевидні впровадження можуть значно покращити результати.

Це принесе користь і клініці, і пацієнтам, зміцнить ваш імідж, залучить додаткових пацієнтів.

Доповідач: О.С. Авер’янова – лікар-офтальмолог вищої категорії, к.м.н., Офіційний Консультант Клінічних Досліджень – Clinical Research Consultant від компанії Paragon (США), директор медичного центру «АЙЛАЗ», головний редактор журналу «Світ офтальмології», керівник науково-методичного центру рефракційної терапії у країнах СНД, член Європейського товариства катарактальних і рефракційних хірургів, член Всесвітньої асоціації ортокератології, викладач кафедри хвороб очей Національного Медичного Університету ім. О.О. Богомольця.

Доверху