Ретроспективний аналіз клінічного алгоритму лікування прогресування короткозорості у дітей

Джерело: Optom Vis Sci. 2022 Dec 22

Автори: Jeffrey CooperThomas AllerEarl L Smith 3rdKevin ChanSally M DillehayBrett O'Connor

PMID: 36542468

DOI: 10.1097/OPX.0000000000001978

Анотація

Значення: у міру розгортання епідемії короткозорості зростає необхідність визначення та впровадження ефективних втручань для уповільнення прогресування короткозорості. Це дослідження оцінювало ефективність заснованого на доказах алгоритму лікування короткозорості в клінічних умовах серед 342 послідовних дітей.

Мета: оцінити ефективність клінічного алгоритму лікування прогресування міопії у дітей.

Методи: був проведений ретроспективний когортний аналіз з використанням даних короткозорих дітей, які отримували протягом принаймні 1 року певний алгоритм лікування, що включав ортокератологію, мультифокальні лінзи та атропін. Основними показниками результату були відсоток дітей, у яких спостерігається ≤0,25D прогресування міопічного циклоплегічного сферичного еквівалента рефракції (CSER) і ≤0,10 мм осьового подовження через 1, 2 та 3 роки. Вторинними показниками результату були значення сукупного абсолютного зменшення осьового подовження (CARE), отримані на основі відповідних даних віртуального контролю за віком та етнічною приналежністю через 1, 2 і 3 роки.

Результати: через 1, 2 і 3 роки середня річна зміна CSER (за винятком ортокератології) становила відповідно -0,30 D, -0,20 D і -0,13 D, при цьому 59%, 56% і 60% пацієнтів мали ≤0,25 D зміну рефракції у порівнянні з попереднім роком. Середнє річне осьове подовження через 1, 2 і 3 роки становило відповідно 0,13 мм, 0,12 мм і 0,09 мм, при цьому 52%, 46% і 65% пацієнтів мали ≤0,10 мм зміну порівняно з попереднім роком. Значення CARE за 1, 2 і 3 роки становили відповідно 0,11 мм, 0,20 мм і 0,29 мм.

Висновки: алгоритм лікування продемонстрував ефективний контроль CSER та AL в обстежених групах дітей з прогресивною міопією, що підтверджує його використання для клінічного лікування короткозорості у дітей.

Доверху